Precious



Hej .

Sitter här vid skrivbordet med johnny cash strömmande ur högtalarna och ett glas iskall cola bredvid mig.
Jag mår inte jättebra, har ont i halsen och snorar. Hoppas jag inte får öroninflammation, usch.
Tisdag idag, 1 vecka sedan idag. Gud vad tiden gått långsamt! Orkar inte tänka på hur många veckor det är kvar... och just nu verkade det som om det skulle dröja ännu mer tills jag blir hel igen. Allstå tills vi träffas igen.








Åh, jag vill ha denna! <3




Inte mycket har hänt idag. En glad nyhet; Vi ska åka till Louisiana 15 sep! Jag&Nanna har planerat hela dagen<3

Och imorgon kommer Nanna hit, vi ska göra en fotouppgift vi fått. Och så ska vi äta glass :)
Du är en av de finaste jag vet.

Om allt går som planerat också, ska jag till Hanna på lördag. Jag längtar. De kvällarna är så bra.

Om 2 veckor är det håkan på lisberg.
 Extas. Lycka. Eufori. Såna ord kan man beskriva dagar som de med.

Imorgon har jag bara 2 lektioner, och en av dem är nog en av mina favoritlektioner, Multimedia.

Det går bra nu.
Men jag det fattas ändå något.
A piece of my heart.
Tror jag vet vart den biten är, nämligen på andra sidan jorden.


Kommentarer
Malin

Johnny Cash <3

Allt bra med dig idag?

2009-09-02 11:33:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]