refresh it

Vad tycks?
Bytte ut hela designen på bloggen, me like.
Rosa<3 :)

Well, denna helgen blev effektiv. Igår hjälpte jag till lite med båten, och idag har jag målat en gavel på garaget! :)
Jag är såå duktig.
Åt en jättegod GI frukost imorse bestående av kokt ägg, bacon, och skinka. Yuuummie. Men sen åt jag vindruvor efteråt och mamma sa att det innehöll kolhydrater. Inte bra :( Men imorgon börjar det på riktigt! Ska bli spännande.
Louise ringde nyss, och frågade om hon kunde gå med mig och Nanna på håkan på fredag. Självklart :D
Längtar så mycket.


Titta vad jag fick, ett mejl där det står att mitt fotobidrag jag skickade in för aslängesen kommer vara med i finalen i den tävlingen! Så snälla snälla, gå in och rösta på min bild från och med imorgon! Jag ber er! <3 <3



pussochkram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]