alla heter glenn i göteborg

ciaoo


Var som sagt på match igår, stämning allstå!!
Började med att jag skulle cykla till häggvall, när jag kom utanför dörren regnade det. Tack. Så jag fick cykla i regnet och det resulterade i att mitt hår var helt superfult, så jag stod och grejade med det hela tiden, och mathias, hannas lillebror störde sönder sig på mig. Men vad ska man göra liksooom. :) När vi kom till gbg så hade vi massa tid över, och hanna skulle köpa en bebisbody till en liten bebis, så vi gick och letade efter det i nordstan. Efter det gick vi och åt på mcdonkis. Sen gick vi bort till ullevi , hanna skulle köpa en blåvittshalsduk på blåvittshopen. Jag köpte ett armband och en pin :D Sen gick vi in på arenan. Sjuukt mycket folk. Men Djurgårdens klack var inte särskilt stor... hihihihi.
Matchen började , först tog djurgården ledning, typ i tjugonde minuten eller nåt. Sen gjorde ifk ett mål :) Slutade med 1-1. Rätt kasst spel. Men stämningen blev mycket goare när blåvitt fick in ett mål :) Älskar att stå mitt i klacken och sjunga tills man blir hes.
Nästa match vet jag inte när den blir, men förhoppningsvis snart!

Idag ... är det onsdag. Gick upp tolv idag, orkar inte tänka på vad som ska hända idag.
Imorgon kommer iallafall Niclas hit :)


harebraao.

ullevi på nån match för lääängesen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]