blondes have more fun

Sitter med en blondering i håret, och jag är så glad! Nu ska jag få bort mitt gula och tråkiga hår :)
Nanna blekte sitt igår, och det var jättefint idag. Blir perfekt till sommaren nu med. Brun hy och blekt hår, kan inte bli snyggare ;)

Pappa står på altanen och fixar med grillen, ikväll blir det något jag aldrig ätit förut; Struts!! Mamma hade helt random köpt det, och jag vet genom skolan att det är jättebra att äta det :) Kommer inte riktigt ihåg varför, men det var väl miljövänligt och nyttigt. Så det ska bli väldigt spännande faktiskt. Är inte lika trött nu heller, blonderingen + grillningen piggade upp mig ;)

Jaja, ska gå och tvätta håret nu, ciao


fake it....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]