gaga ohlala

Sitter och kikar på bloggdesigner på bloggdesign.nu. :) Ja, jag vet att jag precis skaffat en ny men det gäller att hålla utkik efter nytt! :)

Usch, imorgon har vi engelska nationella och jag är inte pepp alls :(
Har träningsvärk i hela kroppen idag, haha... inte kul alls. Jag och Nanna tog tåget från ytterby till std idag, aldrig gjort det så det var ju spännande...heeeeeeh. Cyklade hem i regnet med, såg ingenting och nu har mitt hår torkat, och hårsprayen blev helt stel i håret. Så det känns pretty äckligt nu, så ska ta och shower it off.

Jag ska ta och installera massa program till datorn nu, har bara internet, mozilla och msn än så länge... itunes, vlc media player, photoshop och webcameran måste finnas i min dator! Sen kan jag ta med mig min fina nydekorerade laptop till alla cafér och se ut som en stor modebloggare ;) Hahaha omg.



ÅHHH shaaaait, nu kom den übersnygga gula corvetten precis utanför mitt hus!! åh jag dööööööööööööör........droooooool. Såg den imorse i stenungsund, sen åkte den förbi här och nu kom den hit igen :o
Corvette in my heart. Men mustang är min absoluta favoritbil! Jag o nanna satt och kikade lite på blocket förut, och hittade några riktigt snygga mustang gt:s och mach1:s....hihi.



kalla mej bilfreak, men är inte denhär snyggast i världen?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]