godbless

effektiv dag.
alla mina lovdagar ser nästan likadana ut.
Jag går runt i myskläder, ofixat hår och nästan inget smink alls.
Idag har jag tvättat, faktiskt :) Så duktigt av mig. Men när jag upptäckte att det satt en spindel, ca 5cm i diameter så flydde jag därifrån. FYSATE vad hemskt!!!!!! Den största spindeln jag sett på länge.
Har lagat mat, kokade pasta som jag skulle ha till kyckling, men sen så upptäckte jag att det fanns potatis kvar i kycklingen. Bra att man kollar efter. Så jag kokade massa pasta förgäves. Men men, bra o ha en annan dag dårå.
Försökte göra en lika god mörkchoklad grej med nötter i som min syster, men det gick ju inte. Brände chokladen och frös den så den blev stenhård. När jag skulle skära den så gick en pyttepytteliten del av kniven av, och hamnade i chokladen. Vågade knappt äta den. Bättre lycka nästa gång :)

Kom precis på att pappa inte kommer hem idag, jahaooo. Klockan är sju och en timme kvar till Anna Anka söker assistent!! Hon är så rolig... och konstig.

Nej nu ska jag gå och smstracka niclas och se vad han har tänkt ut för imorgon. Om han inte har tänkt ut något tänker jag slå han.
(skoja...hihi) eller?

cha chaa

Kommentarer
Anonym

Friida min lilla älskling!! Du skriver så roligt! jag blir alldeles skrattig. Vad roligt att du "hittat" fotbollen. pusspuss

2010-04-07 19:29:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]