hellownies

tjooo

Inte uppdaterat på ett tag, sorry for that.
I onsdags klippte jag mig, det blev bra! Kort, helt rakt i topparna. Precaiiis som jag ville ha det. :)
Igår var jag, nanna och eddie på ett UKM möte, vi ska vara scenpersonal på ukm - ung kultur möts. Så jao, fick vara i skolan tills klockan 7 på kvällen. :P
Nu har vi precis gått in på lektion, men vi har ingenting att göra på denhär lektionen , och våran lärare har typ gått så vi ska snart gå hem vi med. Har ätit glass med :D Yummi.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men imorgon ska jag till Hanna :D Mysemys.
Har ingen direkt bloggfantasi denna veckan... lite tråkigt men så är det.

pusspuss.



massa gammal bild på mig, men nästan så blev håret! Så kort iallafall :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]