i saw the ghost of elvis

hajhaj.

Jag vaknade halv två idag. Helt unbelievable och konstigt.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik via Grooveshark, och mama och papa sitter på övervåningen och kollar på Millenium, luftslottet som sprängdes. Jag såg på den sent igårkväll istället :) Hähä.

Pappa har bokat flygresan nu, till tyskland! :D Så den 12e maj sticker vi iväg med flyg till frankfurt, och därifrån hyr vi en bil och ser vart den tar oss. Dänajs.
På torsdag åker jag,hanna,sara,andrea och amalia till Ullared med :) Sara kör rosa bilen! Blir en rolig roadtrip.


Blir nog en rolig liten trip i denhär söta bilen :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]