I wish this would last forever

Meepmeep.
Grillen är igång, kyckling med grönsaker blir det ikväll. Luktar sommar i hela huset, pappa står på altanen och grillar.
Idag har jag läst. Har äntligen hittat en bok jag vill läsa. En som jag tyvärr redan läst, men som tur är kommer jag knappt ihåg den.
Jag brukade läsa hur mycket som helst, men nu har det inte blivit något på nått år eller två.. lite synd, läsning är så otroligt avkopplande. :) Lite kräsen med böckerna med... hihi. Men nu läser jag Skärgårdsdoktorn, jättebra bok!

Ska plugga lite mer senare, och sen blir det Wipeout! Me like. Kan bara inte fatta att lovet är slut, att jag måste vakna halv sju imorgon och dra mig upp till nånting jag verkligen inte vill till. Uschi. Kunde inte lovet vara en vecka till? Bleh.

nej nu kurrar min mage så ska kika om kycklingen snart är klar! pusshajj



Det positiva med skolan är dom här nötterna dårå..! :D<3 ( inte jag då, allstå...)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]