Idol 2010!!

tja tja! Ser att min statistik bara går neråt, men har ju inte uppdaterat på länge!

Iallafall, en grym helg har det vart.
I fredags så sov Nanna över, lite tjejkväll :) Vi såg på Zombieland, Miss March och halva Ironman. Sen var Nanna rädd resten av kvällen, hon trodde att det skulle komma zombisar och äta upp henne. Hahaha, alla mina gångar och garderober var tydligen läskiga. Men hon överlevde natten, och jag försov mej men det gick bra ändå.
Klockan tolv kom Fred och hämtade oss och körde mig till stationen, därifrån tog jag en buss till gbg med Lukas, Sofia och Amanda. Vid centralen i gbg så träffade vi Eddie :)
Vi gick i femman, jag köpte en present till pappa och så käkade vi tacobuffé.
Efter det gick vi mot idol, som var bakom svenska mässan. Klockan var då typ 4.

Först stod vi i kö, vi var sist i kön. Sen så kom det några till, och efter ett tag så sa några ansvariga att dom inte kunde ta in mer folk. Så vi gick in genom en dörr någonstans, och var där ett tag. Men vi ville verkligen in, så vi väntade ett tag och gick ner till kön igen, och kom med ändå! Haha :D När vi kom in, fick vi stå i kö typ 2 timmar ändå, i en mörk lagerlokal med typ 1000 pers. fysate.
Sen så kom vi äntligen in, vi satte oss och väntade. Det var typ 200 nummer före oss, så det skulle ta ett tag...men vi underhöll oss bäst vi kunde. Lukas hade dator med sig så han satt och kollade på film, jag och eddie käkade Läkerol, vi hade fått en stor påse med massa sorter.
Egentligen skulle Eddie också sjunga, men han hade glömt en lapp man skulle ha. :/
Men iallafall, vid 21.00 nångång så var det Lukas och Sofias tur!!
Det tog ett rejält tag innan de kom tillbaks, Sofia hade inte kommit vidare, men Lukas hade! Han skulle egentligen bara göra en skojgrej, men han sjöng seriöst istället, och kom vidare . Så han ska sjunga för den riktiga juryn nån gång nästa vecka eller så. Han fick stanna kvar, för han skulle bli intervjuad och ta kort och sånt där, så vi andra gick.
Det är så mysigt att gå i göteborg sent på kvällen, vi gick längs Heden och bort mot centralen, där vi tog en buss kl. 22, kom hem vid kvart över elva nång gång. Så det blev en lååång dag!! :D

Men lägger upp bilderna senare, har inte lagt in dom i datorn än.

pussheeeej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]