lite gnäll och upplysningar.

Allstå jag vill inte tala om min morgon. Men jag gör det ändå.

Jag vaknade. Det var det hemskaste.
Jag hann inte äta, och jag kunde inte cykla för jag har inget lås till cykeln, det har vi brytit upp...
Så jag fick gå. Jag tänkte jag vill inte, jag vill inte hela vägen nästan. Och så missade jag kungälvsbussen, så jag fick ta en texp till myggenäs, och skulle byta till kungälvsbussen där. Men när vi kom dit så körde den ifrån oss. Så busschauffören ringde den, så vi fick åka till stenungsund, dit kom kungälvsbussen. Den fick vända för att hämta upp oss...haha. Sen höll jag på o bli klämd i dörren också, jäkla busschaufför.

Iallafall, dubbelmatte+matteprov väntade, och jag var inte heltaggad. Uschi.
Sen var det lunch, och sen lång matslektion(foto) där vi höll på med en döjobbig och dötråkig uppgift. Hålla på med lager i photoshop.
Sen gick vi och köpte glass och satt i solen och käkade. Efter det gick jag och nanna till bussen, sen gick vi på torget en stund innan jag tog bussen hem :)
Väldigt glad över att jag inte behöver plugga så mycket idag, ska läsa massa ikväll. Mys.

Får se om jag ska klippa mig imorgon med, mitt hår behöver det! Det är så slitet så det känns inte ens som hår längre.
Antingen blir det page, kort bak, långt fram. Eller så blir det att klippa av det, rakt av. Vill egentligen ha långt hår nu, men det växer ju inget när det är så här slitet, så får toppa det. Uhu, mitt hår :( Vill inte.

Jaja, nu har jag gnällt tillräckligt.

ciao

ah förresten, det kanske blir spahelg i tyskland om fem veckor. eller så blir det en långhelg i italien eller london. its up till ryanair att se till att vi kan få ett bra pris på en flygresa. vad tror ni jag vill helst?


hmm... hit eller...


hit eller..



eller hit?! väldigt svårt att bestämma. ja, verkligen.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]