nevertheless

Ibland vill man bara ge upp, lägga allt åt sidan och bara vara sig själv.
Det går inte att hålla på med tusen saker samtidigt, att ha en miljon tankar som alla vill samma sak, att nå målet. Målet man satt upp för sig själv, dit ska jag. Men det är inte alltid man hinner, eller orkar dit. Det är då man bara vill lägga allt åt sidan, spendera lite tid för sig själv och försöka igen.

Jag pendlar mellan olika tankegångar just nu. Jag vet inte vad jag själv vill, eller vad som är bäst för mig.
Jag har en sån otrolig lyckokänsla, men ändå är det något knas. Något är fel, något ångestfyllt.
Jag har tusen saker att göra, men vart är motivationen? Jag har tusen saker jag vill göra, och tusen saker jag måste göra. Men jag saknar motivation.

Självkänsla. Motivation. Koncentration.





så. underbart.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]