och så vidare

cha chaaa

Spelar Wii med bror min! Jag vinner... har spelat massa tennis, och bowling :D Gött att han tog med det hit. Det bästa är ju att mamma frågade om vi också skulle köpa ett..hihi.

Iaf, idag har vi städat en massa, dammsugit och gjort det fint sattseja. Käkat mat som jag, lojs och linös gjort.
Nu har jag lov :D Så himla nice!!
Imorgon kommer farmor hit och har det så där trevligt, och på lördag är det påskafton, och på kvällen ska jag till Andrea :) verii funnii.

Men nää, nu vill louise se på nån serie, criminal justice.

bye dårå.


Kommentarer
Frida Rosqvist

Är wii verkligen roligt? Testat det typ i 5 sek, men dem är ganska .. slöa va ? Asså, reagerar kontrollerna snabbt. Har för mig att dem var jättesega? (:

2010-04-02 01:57:02
URL: http://sweetybabe.blogg.se/
Frida Rosqvist

Cool, funderar på att köpa det! :D

2010-04-02 14:45:18
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]