rubrik är så onödigt!

ojojoj vilken daaaaaaaaaaaag.
nä förresten.. inget speciellt med den.

Fick skjuts av min mami, väldans snällt. Hela klassen skulle skriva ut sina filmaffischer på matslektionen, och det var bara min som kom ut i svartvitt!!! allstå var det något fel på endast min filmaffisch. uhu. Och mats(fotoläraren) sa att han skulle gå och hämta Ellen (grafisk design läraren) men han försvann istället. Han gick säkert och fikade. Som vanligt.
Sen var det roligt. Vi hade volleyboll på idrotten, den idrotten jag älskar mest! Sååå roligt. Men mina armar dog lite.

Det var fint väder idag. Men min väska gick sönder och mitt hår blåste nästan bort, min uppsättning åkte iallafall ner. Det var synd.

Efter skolan följde Nanna och Frida med mej till Downstairs, jag skulle beställa klipptid till imorgon. Sen gick vi till Willys, nanna hade en röd jättesöt cykel.

Beställde klipptid imorgon halv fem, bävar... jag som ville ha långt fint hår! Nu ska jag toppa av det så det blir kort. Hoppas det växer ut tills sommaren.

Neeeej. Jag satt en stund och kollade i spegeln. Varför ska jag klippa mig? När jag äntligen fått lite längd på håret! AHH himla plattång som förstör mitt hår.

jaha nu måste jag gå.

puss och svejs




hittade två svingamla bilder på mej och eddie när vi kollade på Twilight i skolan! :D

jaja, tjingtjong.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]