so just pull the trigger

När man har vatten i munnen och slappnar av i munnen åker vattnet ut.
ifall ni ville undra.

Usch damn vad trött jag har varit idag. Direkt när jag kom hem la jag mig bredvid betty på köksgolvet. Men det var inte särskilt bekvämt så jag satte mig här istället.
På bilden imorse höll jag på att somna, och engelskan ville aldrig ta slut. Fick iallafall slippa matslektionen, men fick vänta dölänge på bussen. Men nu är jag äntligen hemma iallafall. Jag använder ordet iallafall väldigt mycket har jag märkt.
Jag ska lägga mej i sängen och se om jag somnar. Väldigt troligt. Ska bli skönt med en kväll utan måsten.
Tyvärr måste jag upp svein tidigt imorgon, men det gör inte så mycket eftersom vi ska på UKM, och det blir nog schmexigt :D Ah, vet inte vad för ord det var, kom precis på det. Haha.

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder på datan, för vi ska ominstallera den helt och hållet. Den är så seg. Men då kommer allt att försvinna. Jag som precis installerat massa bra grejer som itunes, vlc, msn mm...ahhh.

hejdå.

bild från idoltripen, man ser mej, eddie och lukas bland massa taxibilar :)

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]