strålande

Allstå denhär dagen har varit sjukt bra!!! På nästan alla sätt! Det är inte varje dag det händer...

Iallfall, imorse tog jag och nanna tåget in till ytterby, och buss därifrån, men det är ju inte särskilt viktigt.
Vi hade ukm möte på morgonen, pratade bara om ukm. Sen gick skoldagen vidare and so on and so on.
Efter skolan missade jag och nanna bussen, så vi stannade kvar i kungälv. Vi gick och köpte ett glasspaket och skulle sätta oss på en bänk. När nanna skulle ta första skeden med glass, så gick hennes sked isönder! (vi hade plastskedar) Hahahha, precis när hon tog första skeden också, damn vad jag skrattade. Vi satt där en stund, och käkade daimglass.

När vi gick till bussen såg vi att Cirkus Maximum hade satt upp massa tält och grejer. Sen fick vi syn på en hage, med massa djur i. När vi kom närmre så såg vi att det var kameler, hästar och buffrar! Vi sprang dit och tog kort på dem, och lite längre bort såg vi elefanter med. Hur häftigt är inte det då? Att se exotiska djur mitt i sverige såhär! Haha. Häftigt.

Iallafall, the excitment continues on.
När jag kom till häggvall, så skulle jag gå hem. Så kom det en gubbe, typ i 40årsåldern, med käpp och reflexväst(?!) och när han kom närmre mig så sa han "Hello, my dear!" till mig på klingande engelsk dialekt. Trevligt. Och jag kände honom inte ens. Han hade nog glömt några skruvar nånstans.

Aja, idag blev det en tvkväll :) Mys ere.

Blev medlem i en grym facebook grupp idag med, Hur mår barnen i Tjernobyl? - Strålande!
HAHAHAHA, sååååååå roligt.


hejdå.




Kommentarer
Frida Rosqvist

Gud vilken fin bild, söta så! (:

2010-04-22 21:24:42
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]