sunday

idag tog jag lite ledigt från bloggandet ;)

Imorse var det jättefint väder, så vi tog en lång promenad! Lite blött i gräset men det gick. Tog massa fina bilder också.
Sen har vi haft lite gäster här, mysigt. Jag och lojs skjutsade precis mormor till kungälvs busstation, där hon tog färdtjänsten till gbg. ^^
Nu är klockan 9, ska checka in om det går nåt bra program.

Imorgon ska jag hjälpa mamma med lite kvitton... kul! Haha. Men vad gör man :)
Läääängtar tills på tisdag!! Fått låna en blåvitt halsduk av linus, så nu vet man att jag hejjar på rätt lag ;)

yaya, see ya imorgon.



lojs och jag idag (: blåsigt!!











:)))))

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]