sunshine!

Det är sol idag! Fy vad mysigt. Och när det är sol, ska man ha shorts! Så idag har jag suttit ute på altanen i shorts, tshirt och tröja och solat... myysigt. Var tvungen och logga in på datorn en snabbis, sen ska jag ta och ringa lite jobb och jobba matte, sen ska jag städa för ikväll kommer Nanna hit. Ska bli jättemysigt, vi ska ha tjejkväll :) Blir kanske lite chatroulette också...hihihi!
Och imorgon ska jag, eddie, lukas, fredrik och sofia till idol. Haha,  vi får se hur det går! Spännande.

see ya later alligator




En somrig kvällsbild på tjörnbron ... :)<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]