Torsdag

Åkte in till torget idag , för att träffa niclas :) Vi gick till eat, och jag köpte nachos :) Mycket yummiiiii. Jättelängesen jag käkade det faktiskt. Sen gick vi runt i massa affärer. Var jätte trevligt att träffa niclas igen ^^
När jag kom till häggvall, så skulle jag låsa upp min cykel, och då gick min cykelnyckel sönder :o Så nu står min cykel låst där uppe och jag kan inte låsa upp den :( Stackars cykel.

Nu ska jag leta upp tlfn nr till några jag skickat cvs till :)

Uhuuu, idag är det en såndär tråkig dag, inga roliga program på tv alls :( Dåligt.

Haha, nu kom Pysen och hälsade på mig med sitt underliga läte, ett halvkvävt jamande. Sötnos.

eddie o nannaaaaaaaaaaa, saknar er! hoppas ni kan komma imorgon <3

På lördag är det IDOL :D Hoppas vi kan åka dit ^^ Vet en massa som ska dit faktiskt :)


yaya, puss och svej



sötkorven :D



andra sötkorven :D



en closeup på bettys nos!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]