UKM! (ung kultur möts)

Vi kom till skolan vid halv tio, då var det redan full igång.
Vi hängde av oss jackor och väskor, sen gick vi ner mot teatern och träffade nån scenansvarig. Vi chillade runt ett tag, tills Eddie kom. Då gick vi runt och kikade vad de andra gjorde. Vi käkade buffé som inte alls var god, och Josefina skämde ut Eddie rätt rejält med att säga till Andreas Wijk(stor bloggare och väldigt känd inom bloggvärlden) att han var Eddies stora idol. Haha, naww vad eddie skämdes! :P Roliga kompisar man har. Vid kvart i ett började vi bli nervösa. Det kom mer och mer folk. Andreas Wijk skulle börja showen med en låt.
Showen började, Andreas sjöng hur fint som helst! me like.
Sen rullade det på, artister sjöng och dansade. Jag, nanna och eddie stod backstage och skötte scenmöblering och sånt där. Jag gick runt och fotade ^^
Det var helhäftigt att stå bakom scenen och se allting, man fick ett annat perspektiv på det. :)
Vid halv fyra nån gång var hela showen slut. Då var jag sjukt hungrig och trött så det var skönt att komma hem och äta.. . :) Visserligen satt vi ute och åt, det var jättekallt men mysigt!

Eddie och nanna, alltid lika glada! :D


Nanna + konfrencierna(jobbigt ord) josefina och jonathan(ithink..)


Andreas Wijk sjunger Be mine. Sååå fint.


sorry för de dåliga bilderna, de blir inte så bra när det inte är nåt bra ljus...







Den här killen dansade till michael jackson, asgrym var han! Hoppas han vann :)






Sen vart det paus och vernissage i 45 min :)


Haha, johanna tog en fin bild på oss :P


Sen fortsatte det.






Tog dock inte kort på alla artister, det här var bara några av bilderna :)








Kommentarer
Eddie^^

Ta bort bilden på mig! Annars ska jag minsann anmäla inlägget :p Så jävla ful!!!!!

Och ja jag skäms än, inte ok.

Ha det mys^^ :D

2010-04-25 17:57:44
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]