visste ni...



...jag tycker om buddhism? Tycker hela buddismen är en soft religion och om jag inte vart född i sve utan i något asienland skulle jag självklart varit buddist :)
Har läst om religionen så vet vad det mesta handlar om.





Zach Braff är min drömkille! Sådär mesigt gullig, men ändå ...pojkvänsmaterial. My secret crush...
Innan jag började se på scrubs visste jag inte vem det var, och jag trodde scrubs var nåt astrist program som jag inte fattade något av. Men jag är sååå glad över att jag började kolla på det! Bästa programmet i världen <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]