whatcha say

howdyyyy


mamma , pappa o linus är o köper en Iphone till mamma! Så fuskigt. Jag o lojs stanande heeemma.. så nu har jag installerat Itunes på datan :D Äntligen musik!! Är verkligen såå fint väder ute idag, me like. Perfekt väder för att åka moppe i ;)
Fick ett litet påskägg imorse, så gulligt.
 Nu på dan gör jag inte speciellt mycket, lyssnar på musik och såntdäär, men ikväll ska vi käka god mat och sen åker jag till andrea (:
Haha förresten, vaknade upp med värsta träningsvärken efter allt tennisspelande igår!! Jätteont i armen och ryggen. Great frida... :)

Wellwell, ni får ha en bra påskafton!
pusspuss


Kommentarer
Frida Rosqvist

Glad Påsk ! (: <3

2010-04-03 23:36:44
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]