det var ju mindre trevligt.

åhhhh.
Lyssnar på pianomusik, käkar tuggummi och snorar. Jaaaa, haft huvudvärk hela dagen...inte lätt att jobba när det känns som att hela huvudet ska sprängas! :)

Hoppas det går över till imorgon, då jag och magdalena drar in till stan igen för utgång... Kul att gå på sticky med hyperhög musik i öronen plus huvudvärk! great match.

Juste, har gåttt med på att sova på torpet på lördag också, ehh? Kommer ihåg sist, uschi. Låg på ett sjukligt obekvämt golv + att det var svinläskigt. hallå, en övergiven stuga mitt i skogen? :S Meeeen har jag lovar så! Hehe........ måste ha proviant med mig dock! några kilo energidrycker och 4556 kilo socker borde göra så att jag inte somnar ;)

Nää, nu vill kristian spela counterstrike eller nåt. puss.



hej på mej idag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]