finally!!

WOHOOOO. Min dator har kommit! :) Den är såååå snygg.. Håller just nu på att installera massa grejs och såntdär..lär ta ett tag!

Här är lite bilder, skulle ju visa mitt halsband jag köpte idag! Fett fint, 50:- på cubus.


Facelook idag;



HEHE.

Hahaaaaa, idag när jag skulle på bussen så var den en gammal gubbe som skulle med, busschauffören frågar vart han ska.
Han; Jag ska till Köpenhamn...
Busschauffören; Köpenhamn?!?
Han; Nej, just det..Kyrkesund var det ja.

Hahahahahha! Så roooligt, omg. :DDD

Ah, iaf. got to go. pussar.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]