I dont think they'd understand

howdy lovers.

Idag vart det lönedag dårå, väldans nice. Hade massa nya ämnen idag, som tex rörlig bild, psykologi, engelska c och filmkunskap. harreguuuuuuud var intressant.

Sitter här och smsar lite, utgång imorgon faktiskt! :) Dänice. Om det nu blir av , vill säga. har ju en tendens att aldrig bli något när jag styr upp något. Alla bangar ;) Yaya.

Har installerat om min ipod nu, så nu blir det fin musik på väg till skolan igeeeen. Hallelujah.

Hannii skulle egentligen kommit hit ikväll, men kände att jag hade så mycket läxor och annat skit att fixa så det blir i helgen istället.. :) <3

Idag var en bra dag. Jag var glad på riktigt, för första gången på väldigt länge. Skrattade med mina fina vänner.

Naw. Nu kom en liten pissemiss hit och mysade med mig... :) Lille Yoda :D

Så här trevligt hade jag det på golvet förut medans katterna var i full gång och lekte;




körde på beatles idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]