Så man gör't, så blir't!!

Jaaaahaaaa, nu är jag hemma.

Det var ändå lite nice att sova på torpet, men den känslan gick över när det blev mörkt typ.. när man skulle ut och kissa så fick man ta med sig sara,hanna och sofia + ficklampa och mobiler...hehe. shait.
Juste! Sara skulle hem nån gång vid tio - halv elva, och vi skulle paddla hem henne över sjön, (vi ville inte gå igenom skogen i mörkret) och när vi kom ner till stranden så var våra kanoter borta :O Hallå?! Vem snor två kanoter....
Hehe, så Sara fick sova över =D Det var hon sådär glad över! Hihihihi.

Vi satt uppe och spelade kort och annat spel, och jag pratade i feleton. Sen dog typ min phonis, lite tråkigt. Men vi låg uppe och pratade, sara satt och läste "Kryddskämt" och fräckisar från sin mobil... haha :D Sen vid eh typ halv fem nån gång somnade vi... sen skulle sara hem vid tjugo över sex?! Så hon och Hanna drog iväg genom skogen... Jag och sofia fortsatte sova ;)
När Hanna kom tillbaks så hade hon hittat kanoterna och paddlat över dom själv =) Naww.

Sen gick vi ner och badade!! Jag badade för första gången i år.... hehehehee. Det var lite kul, jag stog nere på en klippa typ, med bara benen i vattnet, hanna var redan i och sofia väntade på att jag skulle gå i.
Då sa jag "Jag tror jag står här ett tag, det var lite kallt i vattnet..."
Och precis när jag sagt det så tappar jag balansen och trillar i vattnet!! Haha herreguuuuuuuuuuud. Usch. Men roligt :)

Jaaa, sen så skulle vi paddla över all vår packning, och jag och hanna paddlade i en kanot, och sofia paddlade ensam... det skulle hon aldrig gjort, det tog år och dar innan hon var framme!! Hahah naw sötisen. :)

Kom iaf fram efter en stunds kämpande ;)

Sen så paddlade vi över kanoterna, och gick igenom skogen igen och åkte hemåååååååååt.

Är megatrött, då jag bara sovit i typ 4 tim ;) Heheee...








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]