the battle is on

Okej. Sov typ kanske 3 timmar inatt eller nåt. Vaknade med den där himla huvudvärken, förkylning och feber symptom.. yay.

Jag, som aaaaldrig blir sjuk är sjuk idag, när jag verkligen verkligen inte vill vara sjuk! Ska ju ut ikväll... :( Så typiskt mig allstå.
Ligger i sängen nu, med laptopen framför mig...mamma och pappa drog precis ut på havet...
Funderar på att hyra en film och bara tycka synd om mig själv ;)
 Kan ju inte äta nåt, drack vatten förut och då mådde jag myyycket värre. Hur kan man må illa av vatten? Det smakar ju inget..


Vill verkligen till stan ikväll!! :( Men vet inte om jag kommer palla det, hög musik är ju inte direkt lindrande för huvudvärk.. heheeeee.

nä, vad synd det blev om mig helt plötsligt. nuuu ska jag lyssna lite Salem.

PUSSSSSSsssssss








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]