mini-jul :D

igår var det minijul här, eftersom linus och johanna åkte idag. det delades ut lite julklappar, och ohmy vad fina grejer jag fick :)
Ett tripod, kamerastativ, och rayban glasögon, presentkort och doftljus :D Jag är jääättenöjd ^^
Mysig dag, även om min älskling åkte. Det var jobbigt.
På kvällen lagade vi massa mat, julbord! Hur gott som helst. Så det kände verkligen som om det var julafton igår...

Idag har jag varit ute och fotat lite, men det var så kallt så var tvungen att gå in igen ;P Men några bilder blev det allt... sitter och kollar på Sunes jul nu, bäst! :D Och imorgon är det julafton... vad fort tiden har gått..

lite bilder ;



Julklappsöppning. Provar stativet för första gången!



Mitt tripod :D



Mina nya glasögon! Dock är det inte min styrka i än, men det ska fixas efter nyår :D



Lite snöfotografering...









En sötkatt!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]