Bio

Hejski :)

Har varit på bio med Niclas idag, såg Avatar =D
Den var bra, men verkligen inte så bra som jag hade hoppats på...liksom det var bara massa animerat och sen lite verkligt? Weird. Men, välgjord och jättefint landskap och så. :) Det var jättemysigt att gå på bio med Niclas med :D <3
Åkte ungefär kvart i tolv imorse, bion började 14.00, sen så åkte vi buss tillsammans, och jag kom hem typ vid halv sju nångång. Verkligen jäättemysig dag , måste göras om :D

Är såå hungrig just nu, och pappa står där nere och lagar tacos :D Vi ska käka framför tvn, melodifestivalen ikväll. Inte världens roligaste kanske, men det går att kolla på. ^^
Har ominstallerat min lur nu, nu går det att skicka och ta emot sms helt felfritt :D Men allting försvann ju, så får lägga om hela menyn igen, och alla kontakter som inte låg på simkortet försvann...damn vad dåligt. Men yaya, går ju att ta emot sms nu iaf.
Hm. är massa hungrig nu, ska gå ner och kika om jag kan hjälpa till med något.
Puss så länge




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]