damn

Hej! Förlåt för att jag inte skrev något igår, men det är såhär att min dator har kraschat. Hårddiskkrasch möjligen.
Jag är såå ledsen, för alla mina bilder, alla mina program har försvunnit såfall. Fatta! Alla mina bilder, sååå många var det... och Voddler, Photoshop, Spotify, Itunes, All min musik!!
Sitter just nu vid mammas dator. Vet inte alls hur jag ska göra nu. Vi kanske ska lämna in datorn.

uhuuuuuuuuuuuuuuuuu.

aja, idag är jag bara hemma, imorgon ska jag gå på bio på kvällen :)
Sen på fredag ska jag till Hanna<3 Lördag kommer lite friends hit ^^

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]