fint

Varit i std och bowlat med Niclas idag :)
Först gick vi runt på torget, och fikade och kollade affärer. Niclas tyckte det var sååååå kul att följa med mig i massa klädaffärer :P
Sen vid halv två gick vi bort mot nösnäs, och bowlade i en timma. Det är verkligen inte min grej! Så dåligt gick det, haha. Men men.
Efter det så gick vi bort mot Gymnasiet hållplatsen, för vi trodde det skulle komma nån buss. Men det gjorde det inte, så vi hade suttit där aslänge i onödan. Så vi gick bort till Statiol, där jag köpte en SOLO, och då fick jag en foundation med :D Så vi satt där inne och läste den, och Niclas drack kaffe.
Efter det gick vi in på torget igen. Gick in på ica och köpte godis :D Sen gick vi till fregatten, kollade bio till imorgon men det gick ingen. Sen var det nästan dags att åka hem. ^^ Mysig dag.

Nu håller papi o louise på med maten. Moussaka. Har ingen uppfattning om det. Men det är massa lök i luften så det svider i ögonen :( Jag har jättekänsliga ögon faktiskt.
Melodifestivalen ikväll, så vi ska keeeka framför tvn, soft.

Imorgon kanske jag och Niclas ska dra på bio i gbg? Om vi kan och det går nån bra film vill säga.
Hoppas. Vill se Sherlock Holmes. Såg att det gick vid 13:10, en bra tid faktiskt.
Alla hjärtans dag imorgon med, sååå mysig dag. :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]