howdyyy

okej, jag fick visst lite country känsla av alla country musik som strömmar ur pappas högtalare just nu. Usch.

Iallafall. Ska till Hanna ikväll, mysigt. Okej jag har inte alls något att skriva här egentligen. Det går en sladd från sidan av datorn, rakt över tangentbordet och bort mot högtalarna. Så jag har en himla sladd över händerna. Kul.

Jag har hårspray i halsen med. Hur lyckas jag alltid med det? Jag andas ju inte direkt in den när jag sprayar. Uhu, it taste like crap.

Sett på OS som vanligt idag, Slalom och Anja låg etta väldigt länge, sen kom nån från Andorra och Scweiz och snodde hennes förstaplats! Gahd vad arg jag blev :(


Men jao, nu står pappa och läser vad jag skriver så hejsvej.

Kommentarer
Eddie^^

HAhaha du menar från USA :p Julia hette hon ^^

2010-02-20 11:40:31
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]