hur galen är jag?

Hm. Detta kan endast sammanfattas genom bilder;
Obs, bilderna kan vara rejält gamla....


Mej och mitt galna gäng


en vanlig syn.... eller inte... observera att bilen är tydligen av märket ferrari. classy. (bild från ettan)


Sitta i skåp är en daglig syn hos oss på medaprogrammet! Eller...?


En glading


Allstå, fråga inte vad vi gör. jag vet inte. bild från ettan.


En favorit i repris sattseja! tror det uttrycker mej rätt bra...

En väldigt ovanlig syn på mig! Högklackat :O



Wiiiiii, jag saknar solen!


Solglasögon <3

hm. ja. finns übermassa mer galna kort på mej, men då skulle ni dött av uttråkning. ciao nu ska jag se klart filmen.


Kommentarer
Eddie^^

Tjohu frida :D asså på den bilden där jag håller i dig, vad fan har jag på benet igentligen??? kommer liksom inte ihåg^^

2010-02-02 20:03:39
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]