lördag

ahhh vem är det som ringer halv nio på morgonen....

Det var hur mysigt som helst hos Hanna igår, vi var 4 tjejer, käkade mat och kollade på let's dance. :)
Sen var Andrea så snäll och gick med mig ner till bilvägen, där pappa stod eftersom han inte vågade köra upp på vägen till Hanna, det snöade skitmycket! På vissa ställen såg man inte vägen, och snön gick nästan till knänen på mig. Uschi uschi.

Jag har stor lust att slänga ner Betty i en snödriva och se om hon kan komma upp, haha :D Men tror inte hon hade gillat det....hihi.

Mamma och pappa packar, jag sitter och lyssnar på något drogprogram på radion. Väldans deprimerande.
Nanna, Fred och Niclas kommer hit idag. :) treeeevligt. ^^ Måste gå upp till häggvalle damm och möta Niclas vid ett, kul i denna stormen! Allstå omg det kommer ta en hel dag att gå upp dit, haha :P

Menmen, ska nog käka lite frukost nu,pusshej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]