sunday bloody sunday

- brukar bli min vanliga söndagsrubrik, jag hatar söndagar.


Hade ställt klockan på tio idag. Vaknade tio minuter tidigare, låg kvar. Stängde av alarmet när det ringde, somnade om. Vaknade vid elva, somnade om och vaknade när mamma ringde vid tolv. Då gick jag upp.
La mig quite sent igår, no good idea. Mamma och Pappa har kommit hem, de har haft det jättemysigt. Badat bubbelpool, bastat, ätit trerätters mm. Fuskigt.
Nu är de ute och skottar bort all snö. Jag...ska egentligen plugga. Gick bara ner för att hämta fantan :P  Har hunnit med ett par tal redan, men det går seeeegt. Uusch vad jag hatar söndagar! Har jag sagt det tillräckligt?
Aja, ikväll blir det träning och såntdär. Imorgon är det måndag igen, och verkligheten börjar. Lovet slut. *cry*

Jag ska snart göra ny header. Men min dator är ju på lagning, så alla mina penslar och mitt photoshop och alla mina header grejer är borta :( Så får vänta ett tag till. Men usch, hatar min header just nu. Yaya.

Nej nu hörde jag att jag fick ett sms ute i hallen.
Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]