take a walk on the wild side

ahhh, paniiiik. eller inte.
Hur kan en dag gå så snabbt? Liksom poff så är den borta.
Dagarna går rätt snabbt nu, ibland gillar jag det, ibland inte.

Imorgon ska min klass in till GP-huset i göteborg. Det inne vid centralen. Det ska bli exciting, indeed. Efter besöket så hade jag, nanna och Eddie tänkt och gå i stan ett tag. Niclas kommer förmodligen in också :D Om inte hans buss är inställd, hehe... ;)
Men det blir nog mysigt.
Allstå , shit ni får ursäkta mej men mina blogginlägg blir bara tråkigare och tråkigare, men förhoppningsvis kan de laga min dator snart. Annars har hela mitt liv(?) gått förlorat. Jippie.
Känner att jag är i akut behov av en ny header, amen.

Okej, nu ska jag släpa mej upp till skrivbordet för att plugga lite matte.
Sedan blir det duschen. I'm longing.
Hej hopp

Bilden känns helt obegriplig i detta vinterland, right?
Iallafall, saknar :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]