Tävling hos Foki!

Vinn en dator hos Foki!!

Jag är med och tävlar om en dator hos Foki,
och jag tycker att jag ska vinna för att min dator har precis gått sönder, den fick en hårddisk-krasch igår så jag får använda min mammas dator :( Jag behöver verkligen en ny dator för jag har hela mitt liv i datorn! Alla mina bilder(jag fotograferar väldigt mycket då jag tänkt att bli fotograf), internet, skolarbeten, spotify, mm. Tro mig, jag behöver en ny dator men jag har tyvärr inte råd.
Så jag tycker att jag ska vinna!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]