vad gör jag inne?

Kan man undra. Men det är så att jag skulle egentligen tagit bussen som går 8.12, men pappa skulle inte åka förän 9 idag, så jag åker med honom istället för att vänta i skolan 1½timme... :) Så nu är jag fullt påklädd, sminkad, ätit frukost, borstat tänderna och jag tänkte; varför inte ta och slänga in ett litet inlägg?
Jao, som sagt. 45 min kvar till jag ska åka, så jag tar  det lugnt.. så skönt faktiskt! Undrar om det finns nåt på TV såhär tidigt? Eller ska jag måla om mitt nagellack?
Okej, jag medger, det finns inte mycket att skriva om nu. Stå ut med mina riktigt usla och onödiga inlägg, jag har snart hittat min bloggfantasi!

Time for nailpainting.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]