vill ni veta vad jag gör ikväll?

Jag pluggar.
Mitt paket från H&M har kommit, så mamsen åker snart och hämtar det.
Lägger kanske upp bilder senare. Hoppas på att mina paljettleggins är med!!
Aja. Jag kommer sova gott ikväll, har bäddat rent med nya fina påslakan :D
Btw min mobil cepar, den vill inte ta emot några sms...så får stänga av och starta den ett antal ggr innan några sms poppar upp som skulle kommit för längesedan. Trött jag blir. Teknik=pain in the ass.

Filmfestival imorgon med klassen. Skojigt dårå. Men det blir väl två B-filmer som förra året, då vi såg en finsk och en norsk film. Inga höjdare direkt. Men mysigt ändå, att sitta på en bio hela dagen.
Efter det hade jag, nanna och eddie tänkt att stanna i gbg en stund och bara gå runt, gå iaffärer och sånt där. :)
Ska räkna ut dethär talet snart, hade jag tänkt...den som räknar ut det åt mig får en puss :D
x(upphöjt i två) + 22 = x(x-11)

nääää.... men ska väl återgå till pluggandet. tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]