with sunbeams in my eyes

okej, hallå jag får skärpa mej! Ett inlägg per dag is not good enough för bloggare i min klass ;)
Haha nej men har så sjuuuuukt mycket just nu, denna veckan har varit svin stressande, och jag är INTE van vid stress! Brukar softa och chilla mig igenom skoldagarna, utan att veta riktigt vad som händer.

Men just nu händer allt, det är matte, det är svenska, det är engelska och det är lite mediekommunikation och filmaffisch och vectorloggor hit och dit. Mår ju inte alls bra av stress, har jag märkt. Äter ju inte vanligt, har inte ätit middag idag bara lite godis. Fy på mej.

Iallafall.
Fredag imorgon, Louise kommer hem på en snabbvisit! <3 Blev ju inte det förra veckan så hon kommer hem över en natt imorgon. Kanske kommer Niclas med till mig :D Får snacka med mor och far, vad de tycker om den saken.. hihi :) Jag hoppas. Det skulle vara mysigt.

Oj, nu är klockan redan åtta och jag har inte tvättat än, damn..
Iallafall en kul sak, tror jag. Mamma ska hämta upp ett paket från H&M ikväll! Hoppas innerligt att min jeansjacka och min skjorta kommer!! Längtat så mycket.. att det finaste klädesplaggen ska komma med sista leveransen, dåligt.

Förresten, har ni märkt att det är snö ute? Och som undantag så snöade det golfbollar idag. Eller ängelludd. Eller molnludd. Det såg ut som stora vita,mjuka bollar i luften. Som om alla änglarna hade sprängts. Men det är en hemsk tanke så det tror vi verkligen inte på. Det var fint iallafall. Men sen när jag gick hem så snöade det iskristaller. Tack buddha. Eller snöguden. Eller vem det nu är som sänder ner allt vitt ludd. 

Nu längtar jag efter sallad. En god sallad med gurka, oliver, tomat, paprika, salladsblad, köttbullar. Och pumpakärnor och avokado-olja och italiensk salladskrydda. Frågan är om jag pallar göra en sån?  

Jag får se. Nu ska jag slita mig härifrån.

Puss och kram så länge <3



Hittade den här bilden långt bak i mitt arkiv på bilddagboken, den är mer än 2 år gammal.
Men den är fin. Och somrig. Jag saknar att ha solen i ögonen. Jag saknar solen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]