yay!

Min dator tog en time out förut, men när pappa startade den var den helt normal. Helt wacko.
Den gör som den vill, min dator.
Har precis sett på vinterspelen, så kul! Men nu kommer dagens höjdpunkt; Andra avenyn!! :D
ME LIKE.

Det var så dåligt idag, jag slutade två och jag kom hem tio över fyra. Damn, vad dåligt!
Men yaya.
Jag och Nanna ska skriva "smakprov" i eddies studentmössa när han tar studenten. När man beskriver Eddie måste man ta med ordet Smakprov. Det är hans favorit hobby. Vi gick till maxi idag, och där skulle Eddie såklart smakpröva en vegetarisk lasagne, som var sjukt äcklig btw. Så det är våra fredags nöjen, smakprov på maxi. Men idag var det ett undantag.
Men nu måste jag fortsätta kika på andra avenyn.
puss<3





Ni är bäst i världen. Finns inga som ni. What would I do without you?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]