1/1-10

Känns konstigt att skriva -10. Men jag antar att man vänjer sig.
Just nu ser jag på Walk the line, en underbar film om musiklegenden Johnny Cash.

Jag tror, att år 2010 kommer bli bra.
Det känns som det. Det största som händer det här året är att jag fyller 18.
18 år! Om ung. ett halvår blir jag myndig. Så skönt kommer det bli, prove my parents wrong när jag säger att jag ska göra allt det där de inte tror, och hoppas jag ska göra. ;)

.
Nyårsaftonen igår var helt okej, god mat och senare fyrverkerier överallt. Så mysigt att stå där och blicka upp mot himlen när alla fyrverkerier regnar nerifrån himlen. Vi såg några khom loys också, så fina! Först trodde vi det var nödraketer, men vi såg senare att det var khom loys, thailändska typ ljuspåsar som man sänder upp, med ett ljus i så flyger den iväg :)



Khom loys :)



Walk the line <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]