dessa frisyrer...

Tänkte lägga upp lite bilder på min frisyr-resa under år 09!
Detta är ytterst intressant. ;)

Hmm, detta är dock slutet på 08 men den får vara med ändå!
Älskade denna frisyren, reallt. (förövrigt min profilbild på facebook)


En odentiefierbar frisyr kan man säga, lugg och långt. rätt snyggt med tanke på att det är ung. den frisyren jag har idag! :D


Frisyren urartade sig såhär ;)



Klippte mig kort och typ ingen lugg alls. Hur missnöjd som helst. (observera att eddie ser söt ut. jag är alltså i mitten)



Ungefär såhär ser jag ut nu, men jag har snedlugg och längre nu.
Blonderade mig med utmärkt resultat. :)


Haha, egentligen helt onödiga bilder men kul att se hur man sett ut förr i tiden!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]