en lång dag.

Idag har jag spenderat dagen i bäckebol.
följde med m & p och kikade på torktumlare och spis. och allt annat man måste kolla på när man är där.
Jag införskaffade mig ett par ursnygga skor, är jätteglad. :D Letade efter en bild, men hittade tyvärr ingen. Får ta en och lägga upp senare.

Åh, nu kommer Ondskan på tv4+! Så bra är den, alla som inte sett den tycker jag ska se den.
"Det finns bara ett enda ord för såna som du. Och det är Ondska."


Iallafall, skönt med nytt och och nya möjligheter! 
Jag har verkligen förändrats, vilket känns som en nystart. En ny start för allt det där gamla, och allt jag vill glömma och allt annat som inte är värdigt längre.
En chans till att andas ny luft. 

Men nu ska jag fortsätta glo på filmen, puss så länge.

Kommentarer
M - Bloggar om vardag, mode och foto!

Hej. Bli veckans blogg hos michellepaine.blogg.se!

Anmäl dig senast onsdag 6/1. Skynda skynda!

Kram! :D

2010-01-04 12:29:23
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]