För det är såhär jag säger det

Sitter i sängen, lyssnar på Håkan. Ack, min gud. Så många textrader, så många fina ord som vartenda ett betyder något stort. Jag kan sitta i timmar och lyssna på texterna, skriva ner några.

Jag och Nanna köpte barndomsgodis idag. Viol och Svarta katten tablettaskar. Himla mysigt. Och choklad&mint tuggummin. En väldans bra uppfinning om jag får säga det själv.
Jag ska inte skriva om mina tråkiga skoldagar för det läser ingen ändå.

När jag gick av bussen idag så ramlade en tjej i en snöfylld trappa ner till en tunnel. Jag gick precis bakom och därför kunde jag inte skratta, men det gjorde jag ändå, i smyg i halsduken. Efter det så gick jag nästan halva vägen hem och skrattade åt den lilla inidenten, och tänkte på en viktig fråga. Hur skottar man en trappa? För det behövs verkligen där, varje steg man tar i den så är man jätterädd att ramla på rumpan.
Inte gör det bättre att det går massa folk bakom en som skyndar på allt.
Ja, så fick jag skrivit lite om en trappa som borde skottas också. Ytterst viktigt.

Näjj... idag är det Lyxfällan och det påminner bara mig om slappa sommarlovs onsdagar framför i soffan med Fredrik. Vi såg på det även om vi inte gillade det. Sen kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle äta så vi åkte till ica och gick där i evigheter och fightades om maträtter hit och dit. Såna enkla problem hade jag då. Nu är det lite mer komplicerat, dock.
Ah, vet inte varför jag sitter och skriver sånt här men liksom, måste få skriva av mig lite.

Oj, det blev skrivit en hel del idag.
Nu ska jag lyssna på talbok tills klockan blir mycket.

Puss puss molntuss, ses imorgon.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]