friday im in love

howdy

Så var det dags för skolstart. Usch, vilket hemskt ord. Låter som om man är 10 år igen och ska börja lågstadiet.
Att gå upp halv sex varje morgon är inget jag kommer vänja mig vid. Fick iallafall skjuts av pappa upp till busshållsplatsen, behövde allstå inte gå i kall snö kl. kvart i sju på morgonen. :)
Skolan var ju som vanligt, många skratt. Jag och Eddie, allstå... hihii :D Äkta vänskap!
Jag hade så tur idag, jag fick åka hem med Linus och Johanna när de skulle hem! Sån tur man kan ha. :)
Det är nämligen så att Linus fyller 24 år idag, så grattis till min kära bror! <3
Ser fram emot en mysig kväll.

Ha en mysig fredag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]