god is watching you

IF YOU WERE A WINK I'D BE A NOD!

Tjaah.
Sitter och lyssnar på min favoritlåt!! You know which one...which? stavas det så? wich? witch? whitch? wisch? haha...nä.

Väldans softig dag, bara 2 lektioner och sen vänta på Mcdonkis tills bussen går.
Hade tyvärr tygskor i snön idag, ingen jag gör om. ack ack.
Haha, när jag gick hem från bussen så smsade jag Eddie och Nanna "Gud ser dig..." haha, så kul!
Dom typ "Va?" Hhihihih. Ingen förstår min humor! Den är så intern så det finns ingen annan än jag som förstår den ju.
Nu sitter Betty och stirrar på mig och ser lurig ut. Jag ska nog se på Harry Potter.

Mitt fjortis-jag och Eddie:




Haha, älskar denna bilden! Jag ser så Fridig ut! Så typiskt mig. Lite synd att jag håller i nåt så tråkigt som en trasa.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]