hihihihihihi

hallojski alla fridalöverz,

sitter och checkar Disaster date, omg är ett ord som passar bra på det programmet. Hehe.
Har iaf precis sett Andra avenyn och ville bara säga i'm lovin' it.  HIIIHI.

Ni läste säkert om min hemska morgon, dagen blev ju nästan inte bättre förrän jag kom hem.
Mitt paket från H&M hade kommit!! Och däri fanns min bikini, en topp, en sweatshirt och en blus. Me happi. Men tyvärr så var bikinin för stor. Lite synd. Men snygg, grön med leopardmönster ;)

Idag gick jag, Nanna, Eddie och Josefina och kollade på nutellaburkar på maxi. Det fanns inte provsmak idag. Too bad för oss hungriga fattiga studenter!

Nej nu har popcorn fastnat i tänderna så måste dra. ha-ha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]