shopping all day long

Hej bloggen!
Igår var jag och shoppade med Nanna, hur mysigt som helst.
Vi gick på torget från tolv till fyra, snacka om att jag hade ont i fötterna efteråt ;)
Vid fyra kom Fred och hämtade oss med bilen, så snällt.
Senare på kvällen kom det lite gäster hem till oss, massa god mat och sånt trevligt :)

Ska visa er vad jag köpte igår;



Långa sockisar, mys! På Cubus.



Ursnygga wayfarers, Lindex. Blir utmärkt till sommaren!



Ett till svart flätat hårband, Kicks.



En fin ring, JC.



Jag igår :D



Den här gav jag till Nanna i julklapp, fint foto va? :D Vi tre! <3 Jag har en likadan nu med.
(Betty kom visst med på ett hörn, hehe...)



Jag och min pissepumfis



Haha, jag och min andra korv! Han är farlig, han höll på att slå mig när jag tog kortet, därav min fina grimas ;)

Idag vet jag inte vad som händer än, ville hitta på nåt med min far och mor, men de verkar inte vilja! Haha.
Aja, får se....

Puss puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]