time goes by so slowly

Sitter med Eddie i klassrummet och har håltimme.
Nanna har åkt hem. Hoppas det ordnar sig, I feel for you underbaring! Love you.

Vi tältade här förut. Vi ska nämligen spela in en film i en rondell imorgon, där vi ska sätta upp ett tält och spela massa scener där. Folk ska gå ur tältet, vi ska "råna" systembolaget och vi ska få folk att stanna upp en stund och bara kolla vad vi håller på med. Polisen är med på det så det blir hur kul som helst ;)

När jag kollar ut genom fönstret längtar jag till våren. Vår i London. Det ska bli det! Jag vill det så mycket så det finns inte. Tänk att gå runt i London en fin vårdag med kameran runt halsen och fota allt man ser. Piccadilly Cirkus, Madame Taussaude's, Buckingham Palace. Love.

Och Stockholm blir det också, förhoppningsvis. Mamma ska på en konferens med alla andra ambassadörer, och då följer nog jag och Pappa med. Men Stockholm blir aldrig min stad. Göteborg är min stad. Men det är fint i Stockholm, iallafall. Det blir nog bra.

Men först ska snön försvinna, solen titta fram och man kan ta fram lite svalare kläder.
Puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]